2012. január 9.

Apollonia fülbevaló


Pénteken megérkezett a csomagom Anitától - Schnappy - amit, az Adventi játékban nyertem, nagyon örültünk neki, amint látszik, már meg is kóstoltuk. Köszönjük szépen.


Nem vagyok nagy szappan opera rajongó, de ez a sorozat valahogy mégis tetszik, talán azért mert, van egy kis mondanivalója is és nem csak könnytenger az egész. A másik pedig, hogy szeretem a kosztümös filmeket, mindig a női szereplők kiegészítőit figyelgetem. Ezt a pár fülbevalót a film főhősnőjéről neveztem el,úgy gondolom jól állna neki. A minta pedig saját, mondhatni maradék felhasználás.
A film LA Pola - TV2.

12 megjegyzés:

Kaszás Ildikó írta...

Igaz én nem nézek TV-t és nem láttam a filmből még részletet sem viszont a fényképek alapján, tényleg a főhőshöz illő fülbevalót készítettél !!
Romantikus, bátor és kicsit vadóc talán a hölgy és az ékszered hűen is ezt tükrözi !!!!

Schnappy írta...

Nagyon szívesen, egészségetekre!:)
Tök jó ez a füli, nagyon tetszik a színe, és ügyesen megalkottad a formáját is! Nekem sajna egyelőre nincs saját minta ötletem!:(

Kritti írta...

Gratulálok a nyereményhez!
Nagyon szép fülbevalót készítettél!Tényleg illik a hölgyhöz!

Perl - Eni írta...

Nagyon szép a fülid és a neve is találó1

Unknown írta...

Garatu a nyereményedhez!
A fülid meg egyszerűen csodaszép, ahhoz külön nagy gratula!!!

Amy's írta...

Timike en azt hiszem tokeletesen eltalatad ezt a fulit.Nagyon jol allna ennek a szappanos lanynak :))
Nem tudom a neve mennyire talalo mert nem ismerem ezt a szappanoperat de a fulike gyonyoru az bizti.

Marcsi írta...

Gratulálok a nyereményedhez!
Tündéri a fülbevaló!!

romi írta...

Hű de jó kis fülikét fűztél! Nagyon szép színe van! Gratula a nyereményhez!

Lakota mágia írta...

Gratulálok a nyereményhez! ..és a fülbevalóhoz!! Gyönyörűszép, romantikus darab!!
Tetszik!
:-)

Bebi írta...

Gratulálok a nyereményhez!
Gyönyörű, romantikus fülit készítettél! Tényleg illik a főhőshöz!

Csillus írta...

Igazán szép fülbevaló, gratulálok!!

Bombocos írta...

Nézem a teákat...nézem....hol a fülbevaló??
Aztááááán... gondoltam, lentebb gördítek..és tádáááám! Egy olyan gyönyörű fülbevalót pillantottam meg! Nagyon szuper!